Heeft u nog vragen over onze producten, uw bestelling of over de service van eyes + more?
Wij hebben de
veel gestelde vragen voor u op deze pagina verzameld.
Indien u meer informatie wenst kunt u contact opnemen met onze
klantenservice.
Wij vinden dat een bril geen fortuin hoeft te kosten. Daarom streven wij bij eyes + more naar een transparente éénprijsstrategie voor onze producten. Wij bieden een bril op sterkte voor één vaste prijs, namelijk: een enkelvoudige bril voor € 99,- en een multifocale bril voor € 199,-.
Terug naar boven
Ook een zonnebril op sterkte krijg je bij eyes + more voor één vaste prijs van € 99,- voor een enkelvoudige zonnebril en € 199,- voor een multifocale zonnebril.
Terug naar boven
Voor onze monturen gebruiken we verschillende materialen. We gebruiken acetaat, roestvrij staal en titanium.
Terug naar boven
Een belangrijk criterium voor de kwaliteit van brilglazen is de brekingsindex. Hoe hoger deze waarde, hoe dunner het gebruikte kunststof materiaal. De dikte van jouw glazen bij eyes + more is volledig afhankelijk van je individuele sterkte en het gekozen montuur.
Terug naar boven
Wij bieden ook meekleurende glazen aan, voor dezelfde vaste lage prijs.
Terug naar boven
Helaas is het niet mogelijk om monturen van de ene naar de andere Store te laten sturen.
Terug naar boven
We willen dat je 100% tevreden bent met je nieuwe bril. Wanneer deze onverhoopt toch niet aan je wensen voldoet, zullen wij deze – binnen 90 dagen na aankoopdatum – zonder mitsen of maren omruilen of het aankoopbedrag aan je terugbetalen.
We zijn bovendien overtuigd van de kwaliteit van onze brillen. Je krijgt bij eyes + more 1 jaar garantie op je nieuwe bril(len). Indien nodig bieden wij – bij gebreken te wijten aan materiaalfouten – een vervangend exemplaar of reparatie aan je bril.
Terug naar boven
Als je niet tevreden bent met je bril of over eyes + more in het algemeen, dan zijn wij er voor jou en lossen we dit graag samen met je op. Neem contact op met de eyes + more store waar je klant bent of stuur ons een mail naar klantenservice@eyesandmore.nl voorzien van je contactgegevens, geboortedatum en klant- en/of ordernummer en we nemen zo snel mogelijk contact met je op om te kijken wat we voor je kunnen doen om je probleem of klacht voor je op te lossen.
Terug naar boven
Wij staan voor je klaar in een van onze vele stores en passen, meten en stellen je bril in onze stores helemaal op maat voor je af.
Terug naar boven
Alle informatie over onze stores en bijbehorende openingstijden vind je via onze Store-Finder. Hier kun je ook alle speciale openingstijden, zoals koopavonden, koopzondagen en/of feestdagen vinden.
Terug naar boven
Meestal ontvang je je nieuwe bril(len) binnen 2 - 3 weken na de aankoopdatum.
Terug naar boven
Meestal zijn deze monturen binnen 5 - 10 werkdagen in de store van je keuze. Je wordt per e-mail op de hoogte gebracht door de betreffende store zodra de bril(len) daar zijn aangekomen en voor je klaarliggen om uit te komen proberen.
Terug naar boven
Een multifocale bril is een maatproduct. De glasverdeling en individuele pupilafstand en kijkhoogte door het glas zijn bepalend voor het eindproduct. Deze service kunnen wij alleen in onze stores aanbieden.
Terug naar boven
Je kan voor een gratis oogmeting spontaan binnenlopen bij een van onze stores. Het kan echter voorkomen dat het druk is en er wachttijd ontstaat.
Je kan een afspraak maken voor een gratis oogmeting in een store naar keuze. Plan hier een afspraak.
Terug naar boven
We maken alleen glazen voor monturen die zijn gekocht bij eyes + more, niet voor monturen van andere merken.
zurück zum Seitenanfang
Je kunt de brillen die je online wilt bestellen, betalen met een creditcard (Visa, Mastercard), PayPal of een directe overschrijving (Klarna).
Terug naar boven
Helaas is het op dit moment niet mogelijk om kortingsvouchers online in te wisselen.
Terug naar boven